Szukaj

Zwroty

Polityka zwrotów

W Deskwise robimy wszystko, aby sprostać Państwa wysokim oczekiwaniom i dokładamy wszelkich starań abyście byli Państwo w pełni zadowoleni z naszych produktów. Jeśli mimo to zdecydowali się Państwo zwrócić nasz produkt to zawsze możecie to zrobić do 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje, prosimy o kontakt.

Dziękujemy!

Zasady zwrotów

Zwroty akceptujemy tylko w przypadku, gdy towar nie został uszkodzony przez klienta oraz nie posiada żadnych śladów użytkowania. Produkt musi zostać do nas zwrócony w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Wraz z upływem 14 dni od daty zakupu, firma Deskwise nie jest zobowiązana do przyjęcia towaru, zamiany na inny czy jakiegokolwiek zwrotu poniesionych kosztów. Satysfakcja klienta to dla nas najwyższy priorytet i dlatego nawet po upływie 14 dni w uzasadnionych przypadkach zawsze staramy się wyjść na przeciw Państwa oczekiwaniom dotyczącym zwrotów. Proszę zwrócić szczególną uwagę na fakt, że to klient jest odpowiedzialny za zwrot towaru do firmy Deskwise oraz za poprawne i bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru. W każdym przypadku kiedy zwracany towar został uszkodzony podczas transportu z powodu nieprawidłowego lub niedbałego zapakowania i zabezpieczenia przez klienta, firma Deskwise nie dokona zwrotu kosztów ani nie wymieni towaru na inny. W takim przypadku firma Deskwise nie jest też zobowiązana, aby odesłać uszkodzony towar z powrotem do klienta.

W sytuacji kiedy produkt, który otrzymaliście Państwo od nas, jest uszkodzony, prosimy o wysłanie nam niezwłocznie zdjęć uszkodzeń oraz etykiety, która znajduje się na paczce lub kartonie. Zdjęcia i wszelkie niezbędne informacje prosimy wysyłać na e-mail kontakt@deskwise.pl

Meble, które zostały specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane na zamówienie klienta nie podlegają zwrotom. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy jednak o kontakt z nami. Dokonamy wszelkich starań, aby rozwiązać Państwa problem i jesteśmy otwarci na adekwatny zwrot poniesionych kosztów lub zamianę uszkodzonej części na inną.

Formularz zwrotu prosimy wysłać na email kontakt@deskwise.pl, jeśli zdecydowali państwo na wysyłkę formularza drogą tradycyjną w wersji papierowej, prosimy o wysłanie na adres:
Deskwise, ul. Żwirowa 1, 64-980 Trzcianka

Nazwa zwracanego produktu:
Data Zakupu: 
Data Stwierdzenia Wady: 
Opis Wady:

Moje żądania: (wybrać właściwe):

  1. Nieodpłatna naprawa
  2. Obniżenie ceny o ………………………….……… zł
  3. Wymiana produktu na wolny od wad
  4. Odstąpienie od umowy (zwrot gotówki Kupującemu przy jednoczesnym zwrocie towaru sprzedającemu).
  5. ……………………………………………………………………………………………………………………………………

Data zawarcia umowy- …………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ……………………………………………………………………

Adres konsumenta(-ów) ………………………………………………………………………………….

Data wypełnienia - …………………………

Podpis wymagany jest w przypadku wysłania formularza w wersji papierowej.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów