Zwroty
Polityka zwrotów
W Deskwise robimy wszystko, aby sprostać Państwa wysokim oczekiwaniom i dokładamy wszelkich starań abyście byli Państwo w pełni zadowoleni z naszych produktów. Dlatego oferujemy możliwość obejrzenia na żywo lub zobaczenia online mebli w celu dokonania zakupu. Każde biurko możemy przedstawić w finalnej formie jako wizualizacja 3D.
Dziękujemy!
W sytuacji kiedy produkt, który otrzymaliście Państwo od nas, jest uszkodzony, prosimy o wysłanie nam niezwłocznie zdjęć uszkodzeń oraz etykiety, która znajduje się na paczce lub kartonie. Zdjęcia i wszelkie niezbędne informacje prosimy wysyłać na e-mail kontakt@deskwise.pl
Meble, które zostały specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane na zamówienie klienta nie podlegają zwrotom. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy jednak o kontakt z nami. Dokonamy wszelkich starań, aby rozwiązać Państwa problem i jesteśmy otwarci na adekwatny zwrot poniesionych kosztów lub zamianę uszkodzonej części na inną.
Standardowe meble, stelaże podlegają 14 dniowej możliwości zwrotu.