Warunki gwarancyjne i zgłoszenia reklamacyjne
KARTA GWARANCYJNA
Warunki gwarancji
- Cały wyrób objęty jest 24-miesięczną gwarancją. Ponadto stelaż elektryczny objęty jest 60 miesięcznągwarancją (dotyczy zespołu napędowego, zasilacza oraz sterownika).
- Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego produktu.
- W przypadku, gdy usunięcie wady nie jest możliwe lub wiązałoby się z nadmiernymi kosztami, Gwarant może wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad.
- Gwarancją nie są objęte reklamacje dotyczące:
- naturalnego zużycia wyrobu (w tym ścieranie powierzchni regulatorów stopy, kontrolera wysokości),
- mechanicznego uszkodzenia wyrobu (w tym zarysowania powierzchni blatu),
- wad wyrobów po jakichkolwiek przeróbkach i zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonanych samodzielnie,
- wad powstałych w wyniku montażu niezgodnego z instrukcją i użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
- użytkowania niezgodnego z zaleceniami zawartymi w ogólnych warunkach dotyczących eksploatacji dołączonej instrukcji,
- uszkodzeń wynikających ze skrajnych warunków klimatycznych lub czynników środowiskowych, do których produkt nie jest przeznaczony (np.: kwasy, wilgoć itp. -dokładny opis w instrukcji),
- zniszczenia powierzchni elementów stalowych i aluminiowych o krawędzie krzeseł lub innych urządzeń biurowych.
- W przypadku wystąpienia usterki Nabywca powinien dostarczyć produkt zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu wraz z ważną kartą gwarancyjną do sprzedawcy, u którego dany produkt zakupił.
- Po upływie 7 dni od wydania produktu Nabywcy, roszczenia odnośnie uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, wgniecenia, braki elementów wyposażenia itp.) nie będą uznawane. W w/w. terminie należy rozpakować towar, zdjąć folię i zabezpieczenia w celu wykluczenia uszkodzeń mechanicznych oraz brakujących komponentów. Jeżeli w dniu dostawy są zastrzeżenia co do dostarczonego produktu, konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub przewoźnika i przesłanie go do Gwaranta wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
- Niniejsza karta gwarancyjna jest ważna z prawidłowo wypisaną nazwą i typem wyrobu, rodzajem i kolorem wykończenia oraz datą sprzedaży.
- Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjne obejmuje obszar RP.
- Gwarancja na towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Nabywcy wynikających z tytułu rękojmi.
- Dokonanie naprawy przez nieuprawnione osoby, użycie do naprawy nieoryginalnych części skutkuje utratą gwarancji.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy „O prawach konsumenta”.
GWARANT: DESKWISE
ul. Żwirowa 1, 64-980 Trzcianka tel.: 660 112 096, 794 339 668 e-mail: kontakt@deskwise.pl /rodzaj i kolor wykończenia/
W przypadku reklamacji Nabywca winien uzupełnić zgłoszenie o poniższe informacje i załączyć je do reklamowanego wyrobu.
ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
1. Nazwa i typ biurka, o cechach:
2. Data zakupu:
3. Imię i nazwisko, adres, telefon i e-mail Reklamującego:
4. Opis reklamowanych wad:
5. Inne / uwagi / żądania:
...............................................................
data i podpis Reklamującego
(tylko jeżeli zgłoszenie jest przesyłane w wersji papierowej)