Szukaj

Biurko elektryczne, a poprawa jakości życia.

Rafał, 8 październik 2020
Biurko elektryczne, a poprawa jakości życia.

Ciało człowieka stworzone jest, aby być w ruchu. Ewolucja przemysłowa i technologiczna postępuje tak szybko, że nasze ciała nie nadążają dostosowywać się do warunków, jakie sami sobie fundujemy. Jakie to warunki?

Projektujemy sobie nasz własny świat do siedzącej postawy ciała:
przystanki komunikacji miejskiej z miejscami do siedzenia, szkoły, biura, kina i kanapa w domu przed telewizorem.

Odpowiedz sam sobie: ile czasu dziennie siedzisz?

Jak mają nie boleć nas plecy po 8 godzinach bezruchu na fotelu, skoro dla naszego ciała prawidłowa postawa to wyprostowana lub leżąca podczas snu?
Fizjoterapeuci twierdzą, że nie istnieje prawidłowa siedząca postawa, jest to z założenia niewłaściwie połączenie słów, ponieważ żadna siedząca postawa nie jest prawidłowa dla naszego ciała. 

Co można z tym zrobić?

Badania naukowe dowodzą, że ruch w ciągu dnia pracy ma wiele zalet. Między innymi zwiększa produktywność, zmniejsza zmęczenie, zapewnia zdrowsze i dłuższe życie. Właśnie dlatego powstały biurka elektryczne z regulacją wysokości blatu - aby umożliwić ludziom wprowadzenie ruchu podczas pracy. W Deskwise dodatkowo zadbaliśmy o wyśmienity styl i design oraz szereg funkcjonalności dla najbardziej wymagających osób. 

Ale to nie znaczy, że musisz stać cały dzień przy biurku. Kluczowa jest zmiana i wprowadzenie ruchu w ciągu dnia i pracy. Dlatego zalecamy, abyś stał podczas pracy przy biurku: 15 min na godzinę. 

Początki nie są łatwe, ponieważ musisz odzwyczaić się od utartych schematów. Dlatego dobrze jest zacząć od 5 minutowych sesji, a następnie zwiększać je stopniowo, w miarę jak Twój organizm zacznie przyzwyczajać się do pracy w pozycji stojącej. Uważaj, stanie podczas pracy potrafi uzależnić!

Jak właściwie ustawić fotel biurowy w osobnym artykule. 


Wskazówki ułatwiające pracę przy biurku do pracy stojąco-siedzącej:

  • Upewnij się, że ciężar ciała jest rozłożony równomiernie na obie nogi.
  • Upewnij się, że biurko jest dostosowane
    do wysokości odpowiedniej dla twojego wzrostu.
  • Skorzystaj z oprogramowania na komputer
    i telefon, które przypomina o tym, aby wstać.


PS - Czy wiesz, że możesz spalić ponad 300 kalorii dziennie pracując 2 godziny na stojąco?

Potrzebujesz zmiany? Działaj!

.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Zamawiam i płacę